středa 30. října 2013

Bretaňský koláč

Na hledání nějakého dobrého koláče jsem použila svoji kuchařku a objevila jsem tam tento moučník, který je ideální do podzimního počasí. Odkud recept mám, to už ale nepovím, nějak jsem zapomněla psát zdroj.


150 g polohrubé mouky, 1 prášek do pečiva, 100 g cukru, 125 g másla, 4 vejce, 4 jablka, rozinky a ořechy dle chuti

V míste si rozšleháme vejce a postupně přidáme mouku s práškem do pečiva, cukr, rozpuštěné a vychladlé máslo. Přidáme jablka, která jsem nakrájeli na kostky, rozinky a ořechy. Vše promícháme.

Těsto vložíme do dortové formy, kterou jsme vymazali máslem a vysypali hrubou moukou. 

Pečeme v předehřáté troubě asi hodinu na 180°C.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF