čtvrtek 23. srpna 2012

Insalata Caprese

Na tento salát jsem se chystala už delší dobu. Proč? Jestli se díváte na televizi, tak vám z ní mladá žena líčí, že se v Itálii zamilovala do tohoto salátu a že si tady kupuje mozzarellu, z které tento salát připravuje. A protože měli zrovna na Hypernově mozzarellu slevněnou, šla jsem do toho. A výsledek? Škoda, že toho nebylo víc.


1 balení sýru Mozzarella, 2 rajčata, sůl, pepř, olivový olej, čerstvé lístky bazalky

Rajčata a mozzarellu nakrájíme na plátky, které střídavě dáváme na talíř, aby se lehce překrývaly. Pokapeme olivovým olejem, osolíme a opepříme a poklademe bazalku.

Zdroj:
Velká evropská kuchařka

4 komentáře:

  1. Ahoj Marti, hned bych si dala! Caprese je můj nejoblíbenější salát! Někdy přidávám ještě kapku balsamikového octa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odteď je i můj nejoblíbenější. Lepší salát jsem opravdu nejedla. Je to rychlé, jednoduché a chutné.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF