úterý 1. května 2012

90DD - Pečené rizoto se sojovým masem a zeleninou

Nastal druhý den mé diety. Tentokrát je to den škrobový. A aby toho nebylo málo, vařila jsem pro celou rodinu a všichni si pochutnali. Tudíž jsem musela zvýšit množství surovin, ale níže uvádím jen to, co je uvedeno v receptu. 

Určitě si toto jídlo dám do oblíbených, protože málokdy mě rizoto chutnalo jako dnes.

POZNÁMKA: Chybička se vloudila. V první chvíli mi nedošlo, že soja není sojové maso, ale sojové boby. Ale co už, neublížilo mi to a jede se dál.


100 g rýže, 1 lžíce sóji, 1 rajče, 1/2 cibule, 1 stroužek česneku, 2 lžíce kukuřice, 1 lžička tymiánu a čubricu (neměla jsem ani jedno, tak jsem nahradila majoránkou a provensálském koření), 1 lžička rajského protlaku, 1/2 hrnku zeleninového vývaru

Rýži uvaříme. Do poloviny rýže přimícháme vařenou soju, nakrájené rajče, nadrobno nakrájenou cibuli, prolisovaný česnek, konzervovanou kukuřici a koření. V hrnku rozmícháme protlak s vývarem.

Do vymazané formy dáme uvařenou rýži, pak rýži smíchanou se sojou a zeleninou a nakonec zalijeme vývarem.

Pečeme 30 minut na 175°C.

Zdroj:
kniha 90 denní rozlišovací dieta




10 komentářů:

  1. Ahoj Marti, držím pěsti s dietou. Taky si říkám, že bych nějaké to kilko mohla shodit, ale momentálně jsem bez motivace a jak to není srovnané v hlavě, tak vím, že se radši do ničeho nepouštět. :-)
    A můžu se zeptat, jaký máš cíl? Kolik kg bys chtěla zhubnout?
    Tak hubnutí zdar! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych měla správný BMI, musím zhubnout 16 kg. Ale je to asi nereálný. Kdybych měla o takových 5 - 6 kg pro začátek méně, budu ráda.

      Motivace je obrovská, takže tady není co řešit.

      Vymazat
  2. aj ja by som mala konečne niečo robiť so sebou, ale na diétu moc nie som,obdivujem ťa a držím palce!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Mati. To rizoto vyzera fakt velmi chutne. Drzi paste s dietou. Tiez by som potrebovala zhodit nejake tie kila, ale na to si budem musiet este pockat, kedze este kojim. Kazdopadne, toto pecene rizoto sa mi velmi paci.

    A dakujem velmi pekne za mile ocenenie. Potesilo ma :)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, děkuji moc za podporu, vážím si toho a tu dietu dotáhnu do konce.

    OdpovědětVymazat
  5. Maťka, toto bolo v knihe 90DD? Ryža a sója??? To je v podstate bielkovina a škrob...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo. Hned druhý škrobový den. Byla tam buď segedínská polévka nebo pod čarou tam je "Nechutná vám?" a jiná varianta.

      Vymazat
    2. Respektive druhý den diety.

      Vymazat
  6. musím sa tam mrknúť...lebo ja som takúto kombináciu nespájala...ale zase nejde o život :-)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teď tak napadlo, jestli tou sójou nemysleli autoři sójové boby? To by mě hodně naštvalo, protože pro mě je sója automaticky sójové maso.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF