neděle 6. května 2012

90DD - Indické chlebové placky

Uhlohydrátový den a na oběd indické chlebové placky. A výsledek? Vynikající mňamka, kterou určitě ještě zopakuji, protože jsem si vážně pochutnala. Jen škoda, že toho bylo tak málo...


200 g celozrnné mouky, 150 ml vlažné vody, špetka soli, koření podle chuti (použila jsem směs provensálského koření), 1 lžička oleje, rajčatová omáčka nebo kečup

V míse smícháme mouku a sůl a pomalu přilijeme vodu, olej a koření a vymícháme těsto. Pak těsto pokropíme vodou, přikryjeme a necháme asi 30 minut odpočívat.

Potom těsto podsypeme trochou mouky a vytvoříme 6 kuliček, ze kterých vyválíme placky. Opečeme na rozpálené pánvi.

Potřeme je kečupem a můžeme stočit do roládky. Jíme je teplé.

Zdroj:
kniha 90denní rozlišovací dieta

7 komentářů:

  1. Ahoj Marti, tyhle placky musím vyzkoušet!! Moji jedlíci jsou plackový!! A tyhle stojí za vyzkoušení!

    OdpovědětVymazat
  2. Placky jsem si dala do záložek, určitě je vyzkouším. Receptík je zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky! Já už jsem dělala indické placky Naan, které jsou trošku zase něco jiného, ale tyhle vypadají taky moc dobře ;-) Tvůj blog už chvíli sleduju a protože je pro mě velmi inspirativní,nominovala jsem tě na svém blogu na ocenění Verstaile Blogger. Mrkni na http://cuisinebyklarish.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Marti, placky vypadají moc dobře. Delší dobu jsem tady nebyla, takže mám asi co dočítat :-) Ty teda jedeš s tou dietou. Asi každý den vaříš něco nového že? To jsi šikovná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vařím každý den a nebaví mě to. Asi to budu muset s tou dietou a vařením vymyslet jinak.

      Vymazat
  5. Tieto placky som robila a aj mne veeeľmi chutili :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF