čtvrtek 5. dubna 2012

Pangasius na zelenině s kuskusem

Nedávno jsem koupila kuskus. Už jsem se po něm ohlížela dost dlouho, ale odrazovala mě vyšší cena, Teď v Bille mělo zlevněno a kuskus skončil ve vozíku. Teď ještě zbývalo vyřešit, co k němu. Toto je můj první pokus, trochu mě to zklamalo, že to bylo sušší. V hrnci mi ještě zůstalo dost, tak zítra bude repete, přidám dám více tekutiny a určitě to bude lepší.


300 g pangasiuse nebo jiné ryby, koření na ryby, zelenina (čerstvá mrkev, česnek, jarní cibulka, směs mražené zeleniny), olej, voda. 250 g kuskusu

Na oleji krátce opečeme pokrájenou zeleninu, zalijeme vodou a chvíli podusíme. Rybu opláchneme, usušíme. Lehce osolíme a posypeme kořením na ryby a dáme do pekáče na připravenou zeleninu.

Dáme péct do trouby na 180°C asi 30 minut.

Ke konci pečení si připravíme kuskus podle návodu.

Na talíř dáme rybu a veškerou zeleninu i s vývarem smícháme s kuskusem a přidáme na talíř.

nejmladší ale chutnalo





6 komentářů:

  1. Mnam, rybicky ty ja muzu:-) kuskus jsem tedy jeste nejedla, ja jim vsecko, takze to neni problem, ale nevim, nevim, zda by ho jedl muzicek,hm...tak by clovek musel holt udelat dve prilohy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mému manželovi to chutnalo, což se divím, protože on je dost kritický k novým věcem.

      Vymazat
  2. Zajímavý receptík. ;-)
    Marti, přeji Ti pohodové Velikonoce. Užij si je s Tvými princeznami. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti, tenhle kuskusový recept vypadá moc dobře!!! Jinak Ti přeji krásné prožití velikonočních svátků!!!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF