pondělí 12. března 2012

Kuchařky, časopisy, kalendáře, internet

Od roku 2005 se mi ve skříni nashromáždilo spoustu a spoustu receptů. Něco jsem dostala od tchyně, protože to nepotřebuje, něco jsem dostala jako dárek, něco jsem si koupila sama. A k tomu ještě všemu navíc jako bonus internet a foodblogy.

Obávám se, že to, co mám doma na polici, skoro vůbec nepoužiji. Jsou samozřejmě výjimky.

Tady je všechno, co jsem našla.

       

   

      

        

    

    

    

  

    

  

Moje "kuchařská bible" je tato knížka:


Co vy? Jak jste na tom s kuchařkami? Taky toho máte plnou skříň? A která je ta vaše nejoblíbenější?

8 komentářů:

  1. jeeej no pekna zbierka! :)
    Ja mam zatial za posledne 2 roky asi 14kucharok ale mojim velkym problemom je "zavislost" na casopisoch - najskor to boli take tie dievcenske o mode a kozmetike,na ktore som dokazala mesacne minut majland - za poslednych 5 rokov som ich uspesne zredukovala len na 1,ktory pravidelne kupujem ale moja zavislost sa preniesla do casopisov o vareni a skoncilo to tak, ze si kupujem kazdy mesiac 2-3 casaky a Apetit mam predplateny..cize moja kopa rastie stale viac a najhorsie je, ze sa ich nemienim vzdat a kazdy tyzden ich prelistujem vsetky cca 2x :D ja viem.. je to so mnou zleeee..ale ako odolat? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Maťka, ja to mám tiež podobné, recepty v kuchyni, v každej druhej skrinke, tisíce receptov na USB,v obyvačke pod stolom kopec časopisov o varení + 2 kuchárske knihy, niečo som musela do spálne dať....Tiež mám pocit, že niekedy preháňam, ale zatial som v takom stave, že stále vyhľadávam nové a nové stránky s receptami. Asi by som s tým mala rachnúť.... :-p

    OdpovědětVymazat
  3. Evidentně nejsem jediná závislačka. V počítači mám taky několik megabitových souborů s recepty, na internetu jsem ve dvou skupinách o vaření a pečení, sleduji hooodně foodblogů a každý recept na mě volá: uvař/upeč mě!, internetových stránek je taky dost. Zpočátku se mi o tom i zdálo.

    OdpovědětVymazat
  4. :-) Ja nemám už skoro nič...rozdala som to deťom. Recepty mám väčšinou v hlave, a nové čo potrebujem si vygooglim. Časopisy nekupujem... Ale priznám, že pár skvostov samozrejme doma mám. To sú však skôr veľmi staré a vzácne kuchárske knihy, ktoré sa snažím vydražiť v aukciách :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Peknú zbierku máš,tiež mám doma podobné skvosty, ktoré som podedila a už čo to pamätajú, z časákov mám najradšej Apetit, ktorý si raz za čas kúpim.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marti, asi je nás "postižených" vařením a sbíráním receptů víc. Já mám doma ke stovce kuchařek - kdysi jsem je sbírala. Mám různé skvosty - staré kuchařky po předcích: Seidlovou, Sandtnerovou, Kejřovou, Rettigovou a také novější. Časopisů mám také kupu (a to velkou). Pokud najdu na internetu zajímavý recept, tak ho ukládám. Nyní jsme s manželem dva. Uvítám, když přijedou děti a já mohu na nich zkoušet recepty. Zdravím a přeji pohodový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou opravdové poklady, takové doma nemáme, ani u našich myslím že ne.

      Vymazat
  7. teda to máš pěknou sbírku :-) já jsem na tom úplně jinak, mám pouze jednu jedinou kuchařku, kterou jsem ještě dostala Ottovu velkou hrníčkovou a ještě teda mamčinu kuchařku v elektronické podobě, což je sbírka jejích receptů, které kdy kde našla, pekla. Jsou to pouze sladké recepty - buchty, bábovky, cukroví atd. To bude asi tím, že jsme obě ujeté na sladké. :-) Jo a ještě jsem zapomněla, že mám pár kuchařek na jaterní dietu, kterou jsem musela vícekrát absolvovat. Jinak teda využívám hlavně internet. Ale mám zálusk si tu kuchařskou základnu rozšířit a tak se těším na Vánoce, pač si řeknu o konkrétní tituly :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF