sobota 4. února 2012

Kokosové sušenky

Manžel přinesl od kolegyň z práce recept na kokosové sušenky. Nabídl se, že je udělá. Předpokládala jsem, že je tedy udělá celé, ale spletla jsem se. Udělal těsto a s úsměvem mi ho předal. Řekla jsem mu, že to tedy ne, ať to dokončí. Tak tedy na tom začal pracovat, ale když jsem viděla, jak dělá velké kousky, slitovala jsem se nad ním a sušenky dodělala. 


300 g hladké mouky, 200 g cukru moučka, 200 g Hery (rozpustit), 100 g ovesných vloček, 100 g kokosu, 2 - 3 vejce, 1 prášek do pečiva, 2 - 3 lžičky kakaa

Vše smícháme dohromady, děláme kuličky, které pak rozmačkáme na placičky. Pečeme na pečícím papíru na 150°C. Dělejte menší kuličky, těsto v troubě hodně nabude. Kuličky dávám na plech a paličkou na maso je rozklepnu na placku. Ve výsledku vzorek nebude vidět, ale placičky budou trochu velikostně stejné.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tisk

Print Friendly and PDF